Orla

En aquesta secció trobareu tota la informació referent a l'Orla que es realitza cada curs acadèmic.

Què és l'orla?

És el quadre de fotografies típic on hi apareixen els estudiants que finalitzen els estudis a la FIB. És un bon record un cop has acabat la carrera. Habitualment més de 200 persones apareixen a l'Orla de la FIB, amb la qual cosa l'acceptació és molt gran.

Qui surt a l'orla?

Bàsicament les persones que acaben la carrera aquest any a la FIB, independentment del quadrimestre que acabin.

També hi surten professores i professors escollits pels estudiants, us enviarem un mail perquè pugueu votar, però això ho deixem pel febrer-març.

On es farà?

L'Orla la farem amb l'empresa Orlimarc, més concretament es farà a la Sala de Juntes de la FIB o si no està disponible a una aula (s'informara del lloc en els cartells publicitaris, twitter i facebook).

Quan s'ha de fer?

Tots els que acabeu la carrera al quadrimestre de tardor o marxeu d'Erasmus a la primavera, podeu anar al torn de Setembre a fer-vos la fotografia. Si no es el cas, podeu aprofitar el torn de Març.

A finals de Maig aprofitant el tercer torn, s'haurà de realitzar una foto de grup amb tots els estudiants de l'orla. (No és obligatòria). S'enviarà un correu electrònic per marcar la data.

Què s'ha de portar?

Per a fer-se la foto cal dur camisa blanca (o clara en el seu defecte).

Quant val l'orla?

A continuació us posem l'oferta que ens ofereix l'empresa encarregada

• Opció Estàndard, 24 €
    • orla suport paper fotogràfic.
    • orleta suport paper fotogràfic.
    • orla suport digital (format din A-4 / resolució 254pp.)*
    • *Per raons de caire mediambiental està previst que l'interessa't la descarregui del web d'orlimarc. tanmateix reconeixen el dret de l'usuari d'obtenir-la en cuport CD si així els hi demana.
    • 1 foto de grup.
    • 2 fotos retrat amb birret format bitlleter.
    • 10 fotos carnet de la foto de l'orla.
  • Suplements
    • Foto amb Birret ( 6 € )

Votacions a professors

Tots aquells que es facin l'Orla poden passar per el despatx de la DEFIB per a votar als professors de l'orla. Cada alumne podrà votar a tres professors diferents, i els més votats apareixeran a l'Orla d'aquest any. També podeu enviar-nos un mail amb els vostres professors preferits.

Com fer-se la foto de l’orla si no has tingut temps d'anar a cap torn

Si els torns en que s’ha realitzat l’Orla no has pogut assistir-hi o te’n has oblidat sempre pots anar a Orlimarc i realitzar-te-la allà.

Orlimarc es troba al C/Ramon Turró 5-9, el seu telèfon és: 932251052

Avís important:  Si es vol fer la foto però no us va bé cap dels torns que es celebren es pot anar directament a Orlimarc.