Ja han sortit els resultats de les enquestes UPC, gràcies per dedicar uns minuts a contestar-les!

upc.edu/e-enquestes

Volem comunicar que degut als problemes que hi ha hagut amb la matrícula el dia d'avui ens hem ficat en contacte amb altres delegacions de la UPC que han tingut el mateix problema i portarem el tema al ple del CdE per tal de trobar una solució definitiva, treballar per dur-la a terme i que no torni a passar.

Fem visible el paper de la dona a la informàtica!

En un espai tan masculinitzat com és la informàtica, cal realitzar esforços per canviar aquesta situació. Entre aquests esforços hi és la visibilització del paper de les dones a la informàtica i l'enginyeria.

Per això us recomanem aquesta pàgina.

hackplayers.com/2016/06/20-mujeres-de-infosec-las-que-seguir-en-twitter.html

Ja heu vist la nova assignatura del Grau?

Es diu PAE i és una assignatura de projecte on els estudiants han de dirigir un projecte d'I+D buscant una solució tecnològica a un problema plantejat per empreses com CA technologies, CISCO, Polygraph, GFT.

Els estudiants de 4t any ja us podeu matricular, animeu-vos!
Més info: docencia.ac.upc.edu/FIB/grau/PAE

"Iniciativas en todo el mundo, como las redes MUIN (Mujeres en informática) a nivel nacional o CS4Women (Computer Science for Women) a nivel internacional, estudian las razones por las cuales las mujeres no tienen presencia en la Ingeniería Informática: parece claro que el problema radica en que las mujeres ni siquiera se plantean esta profesión como algo propio de su género. El sesgo social que produce esta masculinización de la profesión genera directamente problemas de discriminación y falta de equidad que dificultan el objetivo que todos debemos perseguir de crear sociedades igualitarias."