Benvolguda estudiant/Benvolgut estudiant,

A partir d'avui, 9 de maig, és obert el període per respondre les enquestes sobre l'activitat del professorat i sobre les assignatures que curses aquest quadrimestre.

Ho pots fer clicant en l’enllaç següent:

e-enquestes.upc.edu

Aquestes enquestes són realment importants per diversos motius:

• La vostra opinió és fonamental per poder millorar la docència.
• Els resultats s’utilitzen en diversos procediments d’avaluació del professorat.
• Configuren un indicador clau per avaluar els plans d’estudis (acreditació de titulacions oficials).

Però tot això només té sentit si hi ha una participació prou alta per garantir que els resultats són realment representatius. És per això que el teu centre ha dissenyat una sèrie d’accions amb la finalitat de facilitar la realització de les enquestes i per encoratjar-vos a participar-hi.

Així doncs, t’animo que ens facis arribar les teves opinions a través de les enquestes que ara posem en marxa.

Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.

Ben cordialment,

Sisco Vallverdú
Vicerector d’Estudiants

'Ja arriba la xerrada d'especialitats! Has de triar els teus propers passsos a la carrera dintre de poc? Vine i t'informarem sobre les 5 vies possibles que pots triar. Dimecres 4 de Maig a les 12:15h a la Sala d'Actes de la FIB. T'esperem!

Més informació '

'Del 22 al 29 d'abril de 2016 es celebraran les Jornades Reutilitza corresponents a aquest semestre.

Més informació '

'Apunta't al programa EsTICenllaçat i participa com a voluntari donant suport tecnològic a alguna de les ONG que necessiten la teva col·laboració!

facebook.com/defib.delegacio/posts/1724485517836351'

'The talk will cover the recent NVIDIA product announcements made at the GTC'16 conference, and how the Pascal GPU and NVLink interconnect technologies greatly improve multi-GPU performance and efficiency in deep learning and scientific computing applications.

facebook.com/defib.delegacio/posts/1724484971169739'