'Vine gratis a la Festibity i no et perdis la demostració de hackers! Dona't pressa, el termini per inscriure's és el 22 d'Abril. Apte per estudiants de grau amb 180 crèdits superats o estudiants de màster.

facebook.com/defib.delegacio/posts/1721487701469466'

'Aquí us deixem el video de la roda de premsa que hem realitzat avui al Parlament de Catalunya, on el 21 d'abril es votarà la moció per paralitzar el 3+2.

Hem fet un pas més i ara ens dirigim al Parlament, perquè entenem que aquest no pot romandre indiferent davant la voluntat majoritària de l'estudiantat i de la comunitat universitària.

Des del moviment estudiantil entenem que la mobilització popular és una eina clau per presssionar als grups parlamentaris per tal que aprovin aqueta moció. Per això, ens necessitem a tots el dimecres dia 20 d'abril a les 10h a la Plaça Cívica de la Universitat Autònoma de Barcelona per marxar fins al Parlament. Pas a pas, conquerim l'educació que volem.

Parlament, ara et toca a tu!

a travès de Referèndum 3+2 UAB

facebook.com/defib.delegacio/posts/1720831798201723'

'Pots guanyar una entrada per a la Fibersecurity, la 14a edició de la Festibity!

facebook.com/defib.delegacio/posts/1719614814990088'

'Apunteu-vos!

L'event Girls in ICT Day es celebra el dia 28 d'abril a nivell internacional i vol apropar el món de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les noies. Es celebra a més de 150 països de tot el món i consta de tota mena d'activitats: girlsinict.org

Aquestes activitats, orientades a noies de secundària i batxillerat, constaran d'un taller de programació d'aplicacions mòbils, una xerrada per part d'una reconeguda professional de les ICT i un taller de programació de robots.'

Elecció de professors a l'orla

Hola, fibers! Us recordem que podeu triar els professors que sortiran a l'orla d'aquest quadrimestre. Per tal de que surtin els vostres preferits cal que seguiu les següents instruccions:

Envieu-nos un mail (defib.upc@gmail.com) des de la teva direcció de correu d'estudiant (acabada en @est.fib.upc.edu) amb l'assumpte [VOTACIÓ - ORLA] amb els teus tres professors preferits que t'agradaria que sortissin. Assegura't que compleixes les següents condicions o el teu vot no serà vàlid!