'Bona tarda!

Ja tenim els professors que sortiran a l'orla aquest any! Són els següents:

Nuria Castell Ariño
Robert Nieuwenhuis
Ruben Tous Liesa
Xavier Martorell Bofill

Si encara no us heu fet la foto i heu de sortir a l'orla d'aquest any no falteu demà de 11 a 17h al hall de l'edifici B3!

A més, recordeu que demà se celebrarà el Fòrum TIC, no hi falteu!

facebook.com/defib.delegacio/posts/1723664567918446'

'Vine gratis a la Festibity i no et perdis la demostració de hackers! Dona't pressa, el termini per inscriure's és el 22 d'Abril. Apte per estudiants de grau amb 180 crèdits superats o estudiants de màster.

facebook.com/defib.delegacio/posts/1721487701469466'

'Aquí us deixem el video de la roda de premsa que hem realitzat avui al Parlament de Catalunya, on el 21 d'abril es votarà la moció per paralitzar el 3+2.

Hem fet un pas més i ara ens dirigim al Parlament, perquè entenem que aquest no pot romandre indiferent davant la voluntat majoritària de l'estudiantat i de la comunitat universitària.

Des del moviment estudiantil entenem que la mobilització popular és una eina clau per presssionar als grups parlamentaris per tal que aprovin aqueta moció. Per això, ens necessitem a tots el dimecres dia 20 d'abril a les 10h a la Plaça Cívica de la Universitat Autònoma de Barcelona per marxar fins al Parlament. Pas a pas, conquerim l'educació que volem.

Parlament, ara et toca a tu!

a travès de Referèndum 3+2 UAB

facebook.com/defib.delegacio/posts/1720831798201723'

'Pots guanyar una entrada per a la Fibersecurity, la 14a edició de la Festibity!

facebook.com/defib.delegacio/posts/1719614814990088'