Repesca Foto Orla

Atenció! Si encara no us heu fet la foto per la orla teniu una altra oportunitat per fer-vos-la amb Orlimarc el 17 de Març de 10:30 a 17:30 a la Sala de Juntes, Hall de l'Edifici B3 a la plaça del mig del campus. L'únic que heu de portar és una camisa blanca. No hi falteu!

orla 2015 Q1

CP 29/10/2014

L'altre dia hi va haver una reunió de la comissió permanent de la facultat.

En aquesta reunió es va tractar un únic tema:

1.  Debat  i  posicionament,  si  escau,  sobre el document Nomenclatura

Multilingüe  de  la  UPC  (versió  2014)  en  referència  als  termes
      Enginyeria Telemàtica i Network Engineering.

L'acord d'aquesta reunió va acabar sent:

La Comissió Permanent de la FIB, per consens, fa confiança en la degana per tal que comuniqui a la vicerectora de Política Docent el desacord de la Comissió amb la traducció que el document Nomenclatura Multilingüe de la UPC (versió 2014) fa de l’Enginyeria Telemàtica i per tal que redacti un document raonat de queixa que farà arribar a rectorat en breu i sobre el qual n’informarà a la Comissió Permanent.

Pack gratuït per estudiants!

Atenció estudiants! GitHub, amb els seus socis i amics, ha creat un pack especialment per a nosaltres. Amb aquest pack, GitHub ens dona accés gratuït a les millors eines de desenvolupament per a que poguem aprendre més amb la seva ajuda.

De manera convencional cada programa té un cost mensua, anual o de pagament únic, de totes maneres, recordeu que és un pack gratuït i exclusiu per estudiants que podreu aconseguir amb el nostre mail de la Universitat!

Enlace Enllaç per descarregar el pack de programes de GitHub

Aprofita!

[Assemblea Campus Nord] Concentració en suport a Kobane

Avui a la delegació ens ha arribat aquest missatge de l'Assemblea del Campus Nord on ens han demanat compartir-ho amb els estudiants de la nostra facultat per si hi volen participar.

Bon dia,

L'Assemblea Campus Nord et volem convidar a una concentració en favor de la població kurda a Kobane i la seva resistència contra l'exèrcit integrista musulmà de ISIS. Aquest acte el convoca un grup de doctorands i estudiants de màster kurds i iranians, i nosaltres ens hi hem volgut sumar.

Com bé sabràs, ISIS continua expandint-se pel Pròxim Orient, i fa setmanes que el front més actiu és el de Síria. Allà, una regió de tradició kurda, Kobane, s‘ha organitzat en milícies populars d'homes i dones per a frenar-los. Malgrat l'interès comú de la OTAN contra ISIS, Turquia està bloquejant l'ajuda militar i logística a la regió, i tancant les fronteres per impedir evaquacions des del front i que més kurds turcs s'afegeixin a la lluita. Turquia es nega a col·laborar-hi, amb l'interès d'afeblir tant com sigui possible el poble kurd, un poble també present a Turquia que "els porta molts problemes".

Per això et demanem que t'uneixis a nosaltres:

· Divendres 17d'octubre, a les 11:50h
· A la plaça Telecos del Campus Nord

Donem el nostre suport als estudiants  kurds i iranians i fem arribar un missatge de solidaritat als kurds assetjats!

Salut,

Assemblea Campus Nord

Proposta de vaga del 8 de Maig

Nosaltres, com a DAFIB, ens sumem a la proposta de vaga del 8 de Maig i a les jornades de lluita del 6 i 7 de Maig.

Al següent pdf, que podeu descarregar aquí, podeu veure la proposta.