'Apunteu-vos!

L'event Girls in ICT Day es celebra el dia 28 d'abril a nivell internacional i vol apropar el món de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les noies. Es celebra a més de 150 països de tot el món i consta de tota mena d'activitats: girlsinict.org

Aquestes activitats, orientades a noies de secundària i batxillerat, constaran d'un taller de programació d'aplicacions mòbils, una xerrada per part d'una reconeguda professional de les ICT i un taller de programació de robots.'

Elecció de professors a l'orla

Hola, fibers! Us recordem que podeu triar els professors que sortiran a l'orla d'aquest quadrimestre. Per tal de que surtin els vostres preferits cal que seguiu les següents instruccions:

Envieu-nos un mail (defib.upc@gmail.com) des de la teva direcció de correu d'estudiant (acabada en @est.fib.upc.edu) amb l'assumpte [VOTACIÓ - ORLA] amb els teus tres professors preferits que t'agradaria que sortissin. Assegura't que compleixes les següents condicions o el teu vot no serà vàlid!

Repesca Foto Orla

Atenció! Si encara no us heu fet la foto per la orla teniu una altra oportunitat per fer-vos-la amb Orlimarc el 17 de Març de 10:30 a 17:30 a la Sala de Juntes, Hall de l'Edifici B3 a la plaça del mig del campus. L'únic que heu de portar és una camisa blanca. No hi falteu!

orla 2015 Q1

CP 29/10/2014

L'altre dia hi va haver una reunió de la comissió permanent de la facultat.

En aquesta reunió es va tractar un únic tema:

1.  Debat  i  posicionament,  si  escau,  sobre el document Nomenclatura

Multilingüe  de  la  UPC  (versió  2014)  en  referència  als  termes
      Enginyeria Telemàtica i Network Engineering.

L'acord d'aquesta reunió va acabar sent:

La Comissió Permanent de la FIB, per consens, fa confiança en la degana per tal que comuniqui a la vicerectora de Política Docent el desacord de la Comissió amb la traducció que el document Nomenclatura Multilingüe de la UPC (versió 2014) fa de l’Enginyeria Telemàtica i per tal que redacti un document raonat de queixa que farà arribar a rectorat en breu i sobre el qual n’informarà a la Comissió Permanent.

Pack gratuït per estudiants!

Atenció estudiants! GitHub, amb els seus socis i amics, ha creat un pack especialment per a nosaltres. Amb aquest pack, GitHub ens dona accés gratuït a les millors eines de desenvolupament per a que poguem aprendre més amb la seva ajuda.

De manera convencional cada programa té un cost mensua, anual o de pagament únic, de totes maneres, recordeu que és un pack gratuït i exclusiu per estudiants que podreu aconseguir amb el nostre mail de la Universitat!

Enlace Enllaç per descarregar el pack de programes de GitHub

Aprofita!