[Assemblea Campus Nord] Concentració en suport a Kobane

Avui a la delegació ens ha arribat aquest missatge de l'Assemblea del Campus Nord on ens han demanat compartir-ho amb els estudiants de la nostra facultat per si hi volen participar.

Bon dia,

L'Assemblea Campus Nord et volem convidar a una concentració en favor de la població kurda a Kobane i la seva resistència contra l'exèrcit integrista musulmà de ISIS. Aquest acte el convoca un grup de doctorands i estudiants de màster kurds i iranians, i nosaltres ens hi hem volgut sumar.

Com bé sabràs, ISIS continua expandint-se pel Pròxim Orient, i fa setmanes que el front més actiu és el de Síria. Allà, una regió de tradició kurda, Kobane, s‘ha organitzat en milícies populars d'homes i dones per a frenar-los. Malgrat l'interès comú de la OTAN contra ISIS, Turquia està bloquejant l'ajuda militar i logística a la regió, i tancant les fronteres per impedir evaquacions des del front i que més kurds turcs s'afegeixin a la lluita. Turquia es nega a col·laborar-hi, amb l'interès d'afeblir tant com sigui possible el poble kurd, un poble també present a Turquia que "els porta molts problemes".

Per això et demanem que t'uneixis a nosaltres:

· Divendres 17d'octubre, a les 11:50h
· A la plaça Telecos del Campus Nord

Donem el nostre suport als estudiants  kurds i iranians i fem arribar un missatge de solidaritat als kurds assetjats!

Salut,

Assemblea Campus Nord

Proposta de vaga del 8 de Maig

Nosaltres, com a DAFIB, ens sumem a la proposta de vaga del 8 de Maig i a les jornades de lluita del 6 i 7 de Maig.

Al següent pdf, que podeu descarregar aquí, podeu veure la proposta.

Nous horaris per a les aules d'estudi

Ens acaben de notificar que han modificat els horaris de les Aules d'Estudi del Campus Nord. Us convidem a consultar l'arxiu pdf amb els horaris actualitzats.

També pots consultar altres horaris d'interés a la secció d'Horaris de la Delegació.

Reobertura Beca Equitat

AGAUR informa que s'ha obert un període extraordinari per a sol·licitar la beca Equitat per a tots aquells que no la vareu sol·licitar. Podeu sol·licitar-la fins al 25 d'Abril.

Demaneu-la per poder recuperar els diners de l'augment del 10.5% (~250€ per 60 crèdits) degut al canvi d'experimentalitat de les enginyeries.

Podeu veure la resolució fent clic aquí.

Orla 2013/14

Des de la Delegació us comuniquem que el proper dia 2 d'Abril es realitzarà la foto de grup per l'Orla d'enguany a les 12.30 a la plaça de la FIB. Tanmateix serà l'últim dia per fer-se les fotos individuals d'11 a 17 a la sala de juntes del B6.

Ah, i no t'oblidis de votar als teus professors preferits! Els seleccionats sortiran a la foto de grup amb tots vosaltres.

Per a més informació no dubtis en consultar aquest enllaç.