Noves aules d'estudi a la Biblioteca GF

Desde DAFIB us informem que la biblioteca acaba de posar en funcionament tres noves sales de treball en grup. Estan ubicades a les plantes 1, 2 i 3 i tenen capacitat per a 6 persones cadascuna.

Ara que comença el quadrimestre sempre va bé tenir nous espais on treballar en grup!

Compra un pen de 4 GB per 2€!

A partir d'avui podeu comprar pendrives amb capacitat de 4GB per només 2€!

Per a fer-te amb un només has de demanar-lo al despatx del DAFIB (Edifici Omega, 102).

Les unitats són limitades, aprofiteu!

Beques per al saló del ensenyament

Us informem que existeixen unes beques per anar d'informador de la UPC al Saló de l'Ensenyament que es celebra del 12 al 16 de Març. Algunes coses importants:

- TORNS/DATES: La beca es desenvoluparà de forma efectiva únicament del dimecres 12 al diumenge 16 de març, en el cas del torn de matí, i del dimecres 12 al dissabte 15 de març, en el cas del torn de tarda. Cada torn serà de 5 hores/dia.

- FORMACIÓ:La setmana abans es realitzarà una sessió de formació que és obligatòria.

- REMUNERACIÓ: Els becaris en torn de matí, que realitzaran 5 torns, cobraran 244,34€ bruts. Els becaris en torn de tarda, que realitzaran 4 torns, cobraran 194,70€ bruts. Cal tenir en compte que a aquest import es descompta l'IRPF i la cotització a la Seguretat Social.

Per les SOL.LICITUDS: Les sol·licituds es poden presentar fins el dijous 16 de gener de 2014 al següent enllaç : https://genweb.upc.edu/bequesapren/convocatories/convocatoria-salo-ensen...

ATENCIÓ! Cal tenir la fase selectiva superada. En el cas d’estudiants de màster, cal haver cursat els estudis de
grau a la UPC.

Valoració de les eleccions a Rector per la DAFIB

Des de la Delegació d'Alumnes som coneixedors de que no s'ha exposat el procéelectoral de manera clara i propera a l'estudiant i que, per aquest motiu, la participació d'aquests a les eleccions no va ser gaire elevada. Per aquest motiu, creiem que els alumnes ens hem d'involucrar en major mesura en les preses de decisions i ser-ne partíceps, per tal de poder millorar la universitat.

La participació ha evolucionat negativament en les dues voltes, ja que a la segona el volum d'estudiants que van exercir el seu dret a vot va ser menor que els qui ho van fer a la primera; així doncs, valorem negativamentaquesta baixada de la participació i, en general, la baixa participació en ambdues.

Els estudiants de la Delegació seguirem treballant per fer que la resta d'estudiants siguin partíceps i coneixedors de les problemàtiques actuals i dels seus drets i deures com a membres d'aquesta Universitat i de la Facultat d'Informàtica de Barcelona.

Curs de desenvolupament d'activitats i atenció a les persones amb discapacitat

Desde DAFIB us informem que en Marc dels Actes per a la celebració del dia del Beat Ramon Llull, la facultat proposa una activitat per a tots els membres de la Comunitat FIB:

Curs de desenvolupament d'activitats i atenció a persones amb discapacitat
Facultat d'Informàtica Aula A4 204  Campus Nord
Dia 27 de novembre de 2013
Hora : de 9,30 a 13,30 h

Durant 4 hores tindreu l’oportunitat de fer simulacions de discapacitat en el supòsit d’atenció directa. El taller l’impartiran la Càtedra d’Accessibilitat i l’Oficina de Gestió Sostenible i d’Igualtat d’Oportunitats.

Aquesta experiència està oberta al Professorat, Personal d’Administració i Serveis i Estudiantat.

La inscripció és gratuïta i desde DAFIB pensem que pot ser una experiència enriquidora.

Aquí trobareu a contiunació trobareu el Programa del Curs de desenvolupament d’habilitats i atenció a les persones amb discapacitat, inclòs en l’àmbit d’igualtat d’oportunitats per raó de la discapacitat, l’objecte del qual és conèixer la població amb aquestes afectacions per trencar prejudicis i conèixer el marc conceptual que justifica l’accessibilitat : igualtat d’oportunitats, autonomia i vida independent, normalització i diversitat humana.

També us adjuntem el document de reconeixement de crèdits ECTS de l'Activitat.

Inscripció estudiantat : Gestió acadèmica de la FIB Edifici B6- Campus Nord.

Dates d’inscripció : Des del 8 al 22 de novembre de 2013