Fotos Orla i foto grupal

Tercer Torn Orla 2012/13:

Recordar-vos a tots els que encara no us heu fet les fotografies de l'Orla 2012/13 que el darrer torn es realitzarà el proper dijous 25 d’Abril.

El lloc serà a la Sala de Juntes, 1ª planta del edifici B6.

Horari: 11 a 17h.

Foto de Grup:

També dir-vos a tots els que penseu fer-vos l'Orla o ja us la heu fet en un dels dos darrers torns convocats durant el present curs, que també es realitzarà el proper 25 d’Abril la Foto de Grup de tots els alumnes orlables del curs actual.

Per tal de que pugui sortir tothom, o el màxim de gent possible, tots els alumnes orlables del curs actual ens hauríeu d’enviar un email (abans del  dimecres 17 d’Abril) a dafib@fib.upc.edu comunicant  a quina hora preferiríeu que es fes la foto i en funció de les hores que ens arribin triaríem la més adient (Posar com assumpte [Orla] torn foto grupal).

FiberMeeting

Inscriu-te ja al FiberMeeting, la Secret Party de la FIB.

Estàs esperant la Fiberparty? Doncs encara no és aquí, però mentrestant ja tenim aquí la primera Lan Party només per a alumnes de la UPC, un cap de setmana ple de videojocs, xerrades i altres activitats tecnològiques, i les majors frikades del moment.

Imágenes integradas 1

Més informació a la web fibermeeting.fiberparty.org

Concurs de fotografia

El guanyador del concurs de fotografia del curs 2012/2013 ha estat la persona amb el pseudònim: INA

La fotografia guanyadora ha estat: "peixos mobils"

Assemblees Generals

Estimat estudiantat,

Les passades setmanes el Consell de Govern i el Consell Social de la UPC van aprovar els pressupostos de 2013, que preveuen l'acomiadament de més de 300 treballadors i treballadores de la Universitat, a més a més d'altres mesures polèmiques [1-2].

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"87","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"480","style":"height: 480px; text-align: justify; width: 339px; float: right; border-width: 2px; border-style: solid; margin: 2px; ","typeof":"foaf:Image","width":"339"}}]]

Aquestes mesures han estat aprovades per un Consell de Govern de dubtosa legitimitat, donat que està pendent de renovació després de les recents eleccions al Claustre, i sota coacció per part del govern de la Generalitat, amb la complicitat de l’actual rector Antoni Giró i Roca [3].

Per tal de donar una resposta a aquests atacs a la democràcia i l’autonomia universitària, les juntes i comitès de PDI i PAS, així com diverses assemblees d'estudiants de la UPC vam convocar una assemblea general el passat divendres 22, on es va decidir treballar cap a una vaga indefinida de tots els sectors de la UPC [4].

Amb la intenció de debatre aquesta i altres propostes d'acció dins els nostres col·lectius, convoquem a tot el PDI, el PAS i el estudiantat del Campus Nord el proper dimecres 10 d’abril a les 12 hores a la sala d’actes de l’edifici Vèrtex. L'ordre del dia serà el següent:

1. Resum d’informacions (max. 30’).

2. Presentació i debat de propostes d’acció.

Així mateix, aprofitem per a informar-vos de que la propera assemblea general de la UPC tindrà lloc el divendres 12 d’abril a les 12h a l’auditori de l’edifici Vèrtex, on es posaran en comú els acords i debats de cada assemblea local i es prendran decisions conjuntes sobre les mobilitzacions que s’engegaran.

[1] http://www.eldiario.es/diarieducacio/UPC-pressupostos-preveuen-acomiadar-treballadors_6_111348876.html

[2]http://www.eldiario.es/diarieducacio/Consell-Social-UPC-lacomiadament-manifestants_6_112748729.html

[3] http://orladiari.cat/2013/03/albert-corominas-estem-en-males-condicions-per-reivindicar-un-financament-digne/

[4] http://orladiari.cat/2013/03/organs-sindicals-i-estudiants-de-la-upc-discuteixen-sobre-la-possibilitat-duna-vaga-com-a-forma-dactuacio/

Nou torn d'orla

El pròxim dimarts 19 de març de 11 a 17h (sense iterrupció) podeu fer-vos la foto de l'orla  al Hall de l'Edifici B3 (a la plaça del Mig del Campus).

Recorda: porta camisa blanca i posa't ben "guap@".