Tercer Torn ORLA 2012/13

Recordeu que tots els que encara no us heu fet les fotografies de l'Orla 2012/13 que el darrer torn es realitzarà el propoer dijous 25 d'Abril.

Lloc: Sala de juntes de la FIB, 1ª planta de l'edifici B6.

Horari: 11 a 17h

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"90","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"338","typeof":"foaf:Image","width":"480"}}]]

Assemblea/concentració dimarts 16 d'abril 8:30h Vèrtex

Estudiants, estudiantes,

El proper dimarts 16 d’abril es constitueix el nou Claustre de la UPC.

Davant tot el que està succeint a la nostra universitat es molt important que participem en la assemblea/concentració que farem a les 8, 30 hores a l’edifici Vèrtex on es presentarà la informació actualitzada.

Hem de donar suport als nous claustrals que presentaran mocions contra els acomiadaments, els pressupostos i l’acord UPC-Generalitat i on demanaran de nou eleccions anticipades a Rector i escolliran el nou Consell de Govern per poder aturar els acomiadaments.

Proposem que aneu vestits de negre en senyal de dol per com esta actualment la nostra universitat

Per tot això, convoquem a tot estudiant a:

ASSEMBLEA/CONCENTRACIÓ

DIA: DIMARTS, 16 D’ABRIL
HORA: 8:30 hores
LLOC: Edifici VÈRTEX
1- Informacions
2- Acomiadaments personal interí i/o temporal
3- Torn obert

US HI ESPEREM!!!

Fotos Orla i foto grupal

Tercer Torn Orla 2012/13:

Recordar-vos a tots els que encara no us heu fet les fotografies de l'Orla 2012/13 que el darrer torn es realitzarà el proper dijous 25 d’Abril.

El lloc serà a la Sala de Juntes, 1ª planta del edifici B6.

Horari: 11 a 17h.

Foto de Grup:

També dir-vos a tots els que penseu fer-vos l'Orla o ja us la heu fet en un dels dos darrers torns convocats durant el present curs, que també es realitzarà el proper 25 d’Abril la Foto de Grup de tots els alumnes orlables del curs actual.

Per tal de que pugui sortir tothom, o el màxim de gent possible, tots els alumnes orlables del curs actual ens hauríeu d’enviar un email (abans del  dimecres 17 d’Abril) a dafib@fib.upc.edu comunicant  a quina hora preferiríeu que es fes la foto i en funció de les hores que ens arribin triaríem la més adient (Posar com assumpte [Orla] torn foto grupal).

FiberMeeting

Inscriu-te ja al FiberMeeting, la Secret Party de la FIB.

Estàs esperant la Fiberparty? Doncs encara no és aquí, però mentrestant ja tenim aquí la primera Lan Party només per a alumnes de la UPC, un cap de setmana ple de videojocs, xerrades i altres activitats tecnològiques, i les majors frikades del moment.

Imágenes integradas 1

Més informació a la web fibermeeting.fiberparty.org

Concurs de fotografia

El guanyador del concurs de fotografia del curs 2012/2013 ha estat la persona amb el pseudònim: INA