En el dia de la dona, reivindiquem la seva presència en el món de la informàtica i les telecomunicacions. És molt important conscienciar a la dona per tal que pugui triar lliurement quins estudis vol cursar sense prejudicis de cap tipus. Entre tots ho farem possible!

Voteu la vostra carpeta preferida!

Ja estan disponibles els resultats de les enquestes de docència. Podeu consultar-los al següent enllaç: e-enquestes.upc.edu

¿Te gustaría ser el intermediario entre los profesores y tus compañeros?
Presenta tu candidatura a delegad@ hasta este martes 21 a medianoche. El deber de los delegados es asistir a dos reuniones y redactar dos informes. ¡Obtendrás a cambio ECTS! Si tienes alguna pregunta no dudes en consultarnos. ¡Mucha suerte!

L'Orla d'aquest any està una mica més a prop i ja hem de decidir quins professors sortiràn en ella! És per això que us demanem, als alumnes que sortireu en ella, que voteu als docents que vulgueu que hi apareguin! El procediment és el mateix que d'altres anys:

Envieu-nos un correu a defib@fib.upc.edu amb l'assumpte "[VOTACIÓ ORLA] - " i dins del cos del missatge els tres professors que voteu.

---------------

D'altra banda, el dia 8 de Març hi ha un altre torn de fotos de l'Orla. Teniu més informació al cartell adjunt.