Has de triar especialitat i encara no saps quina? Vols saber més sobre les sortides laborals que té cadascuna? T'agradaria informar-te sobre les pràctiques que pots fer durant el grau? Tot això i molt més a la Xerrada d'Especialitats! Els coordinadors de cadascuna de les especialitats us explicaran tot el que necessiteu saber. Us esperem el dia 24 a les 12:15 a la Sala d'Actes de la FIB (Edifici B6)!

Ja tenim els professors que sortiran aquest any a la orla! Us agrada com ha quedat?

Nuria Castell Ariño
Maria Teresa Abad Soriano
Antonio Chica Calaf
Carlos Seara Ojea
Carme Martín Escofet
Claudia Patricia Ayala Martinez
David López Álvarez
Enric X. Martin Rull
Ernest Teniente Lopez
Francesc Prats Duaygues
Gemma Sesé Castel
Joaquim Trullas Simo
Jordi Cortadella Fortuny
Jordi Petit Silvestre
Jorge Garcia Vidal
Maria Angela Nebot Castells
René Serral Gracià
Robert Nieuwenhuis
Xavier Oriol Hilari
Yolanda Becerra Fontal

Recordeu també que el dilluns 24 teniu una altra oportunitat per fer-vos la foto de l'orla!

Es renoven els membres electes del Consell del Departament de Matemàtiques i cal escollir 1 representant del sector EGM (estudiantat de grau i màster). La persona escollida passa a ser membre nat de la Junta de Departament. El Consell es reuneix dos cops a l'any (febrer i juliol, normalment) i la Junta quatre o cinc cops a l'any.

El termini de presentació de candidatures és del 21 al 27 d'abril (a les 13h.). El procés electoral es farà amb urna electrònica.

Si esteu interessats contacteu-nos i us donem tota la informació!

Últims dies per votar als professors a la foto de l'orla! Teniu fins el 9 d'abril.

Instruccions:

Envieu-nos un correu a defib@fib.upc.edu amb l'assumpte "[VOTACIÓ ORLA] - " i dins del cos del missatge els tres professors que voteu.

A més, us informem dels torns de l'orla en el cartell adjunt. Us esperem!