Recull d'opinions sobre XC

Els professors de XC ens han demanat a la DAFIB  si podíem fer alguna mena de enquesta amb alumnes que hagin fet XC aquests dos últims cursos per tal que puguin donar una opinió constructiva. Volen saber  especialment si el problema que esta tenint l'assignatura és el mètode d’avaluació o si creuen que els continguts s'haurien de modificar (no simplificar sinó modificar).

Per això hem realitzat la següent enquesta: https://docs.google.com/forms/d/1STVy8ojHBzVY5j0GZwEf4Cr_mcJJ2_DtmTJPkFOi0Jo/viewform

Ens seria de gran ajuda si contesteu seriosament l'enquesta.

Moltes gràcies

Mesures contra la pujada de preus

Benvolguts estudiants de la FIB,

Com tots sabreu, difícils són els temps pels quals està passant la nostra universitat. El Reial Decret llei 14/2012, presentat pel govern ara ja fa un parell de mesos, dóna dret a la Generalitat a pujar el percentatge que els estudiants haurem de pagar pel crèdit, concretament d'un 15% a un 25%. Fet que es decidirà, en principi, el 2 de juliol.

Com a delegació de la FIB, us volem informar que aquesta situació està generant una sèrie de mobilitzacions per part d'algunes facultats, entre elles les més importants del Campus Sud com són l'ETSEIB (industrials) i l'ETSAB (arquitectura), que volen mostrar el seu descontent per evitar la pujada de preus.

La principal mesura que s'està duent a terme, conjuntament amb el suport de part del professorat, és la negativa del tancament d'actes, cosa que comportaria la impossibilitat de matricular-se pel proper quadrimestre i deixaria sense diners la pròpia UPC.

Per informar-vos millor de tot això, demà dilluns a les 19h s'ha organitzat una assamblea davant la biblioteca del Campus Nord a la que és important assistir.

Tant la delegació d'ETSECCPB (ponts i camins) com la d'ETSETB (telecomunicacions) han fet la mateixa crida als respectius alumnes, així que s'espera una elevada afluència de gent.

Recordeu que, tant si ets dels que està a favor com dels que està en contra, la situació actual que pateix la universitat pública necessita una demostració d'interès i implicació per part de tots.

Esperem la vostra participació!

Concurs Creative Minecraft

Bases del Concurs de Creative Minecraft, organitzat per DAFIB.

Recordeu les bases del concurs i que el premi és una Samarreta de Minecraft juntament amb un joc d’imants de Minecraft i un pendrive de 16Gb. Ànims, teniu fins el 14 de Desembre!