Assignatura PAE, ja pots matricular-la

Vols fer projectes d'I+R? Vols crear la teva Start-up?

A l'assignatura PAE hauràs de solucionar reptes definits per empreses del sector d'I+R de les TIC. Però aquest quadrimestre també comptarà amb el suport d'acceleradors, emprenedors i experts que t'ajudaran a crear la teva start-up.

Apunta-t'hi! El quadrimestre passat va ser un èxit i tots els estudiants van sortir molt contents.

Més info: docencia.ac.upc.edu/FIB/grau/PAE

Voleu treballar al BSC? Feu una ullada a aquesta oferta de treball!

bsc.es/join-us/job-offers/job-offers-list/156escesatmcompeng

[IDI] Mail del Cap d'Estudis:

Aquest matí hem parlat d'aquest problema a la reunió
de l'equip directiu de la FIB. Hem posat damunt la taula dues possibilitats:

a) intercanviar els horaris d'IDI i PROP (fins on es pugui);

b) temporalment (per aquest quadrimestre) eliminar el pre-correquisit
d'IDI per fer PROP i fer que IES sigui només co-requisit, de manera que
els estudiants que arriben a S4 puguin fer aquest quadrimestre PROP en lloc d'IDI (és a dir, com es feia abans).

Naturalment a l'equip preferim la primera opció, la viabilitat de
la qual, a data d'avui, hem d'estudiar i negociar amb els professors de les dues assignatures.

Espero que dimecres o dijous com a molt tard us donaré una resposta
definitiva.

Feu arribar aquest missatge als estudiants que s'han queixat del problema.

Salutacions,

René

SOBRE ELS HORARIS DE IDI I PROP

Ens ha arribat la informació de que els horaris de IDI i PROP estan invertits. És a dir, que estan muntats com si encara no s'hagués fet el canvi de PROP al Q5 i IDI al Q4. El resultat és que qui vulgui fer IDI amb assignatures del Q4 no podra perque hi haurà molts solapaments.

Aquest dilluns 30 tenim la CAGEI (Comissió Acadèmica del Grau) en la qual parlarem sobre això i els reclamarem que fiquin els horaris adeqüats. En aquests moments ja hem enviat correu a en René Alquezar (el Cap d'Estudis) i dilluns tindrem notícies.

Aprofitem per comentar que si algú té especials problemes per cursar IDI abans que PROP pot fer una instància per e-secretaria per poder matricular assigatures encara que faltin requisits.

A la DEFIB estem buscant becaris!

T'agradaria treballar 10h setmanals amb nosaltres, mentre compagines els estudis i guanyes una mica d'experiència?

Aplica a les beques 638, 639 i 640 i envia'ns el teu CV a defib@fib.upc.edu! :)

millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaList