Les universitats espanyoles estem fent difusió dels drets que tenen els estudiants universitaris. Us deixem un enllaç perque pugueu informar-vos! #Creup #conocetusderechos

creup.es/conoce-tus-derechos

Reconeix crèdits amb activitats ofertes per UPC Alumni! Són gratuïtes, doneu-li una ullada!

alumni.upc.edu/carreres-professionals/tallers-per-a-lexit-en-la-cerca-de-feina/reconeixement-credits-ects

Us informem dels cursos d'idiomes i habilitats comunicatives de la UPC que començaran properament organitzats des del Servei de Llengües i Terminologia, UPC:

Cursos d’habilitats comunicatives: 25 h virtuals, 1 ECTS
upc.edu/slt/ca/competencia-comunicacio-eficac/cursos

Cursos de català: Nivell superior de llengua catalana (C1), 3 ECTS
upc.edu/slt/ca/apren-catala/oferta-cursos

Cursos d’idiomes: fins a 6 ECTS
upc.edu/slt/ca/apren-angles

Imagine IoT

T'agraden els reptes i ets emprenedor?
Participa a la iniciativa Imagine IoT i arriba a presentar la teva solució al Mobile World Congress.

Encara queden places. Apuntat!

Més info:

fib.upc.edu/es/noticies.html?id=5c8a740d-3ddd-4864-b9d0-1844a9306cad

imagine.cc

L'article fa referència a l'ultim estudi de l 'OSU (Observatori del Sistema Universitari), del qual n'és membre la professora de GEOC, Vera Sacristan.