Sembla que es comencen a moure coses per les nostres condicions laborals.

El dia 17 de novembre, de 13 a 15h a l'Aula Àgora (situada a peu de la Plaça de Telecos), el grup de recerca GESSI (Grup d'Enginyeria de Software i Serveis ) organitza el Tercer GESSI Pizza Day!

Última setmana d'inscripcions

Ja estàs inscrit al FòrumTIC?

No tens feina? No tens TFG? Et vols estalviar entrevistes? Inscriu-te i participa.

Inscripcions al FòrumTIC de tardor pels dies 8, 9 i 10 de novembre a forumtic.upc.edu/inscripcio

Només podràs participar si estàs inscrit.

forumtic.upc.edu/inscripcio

Des de BEST organitzen la X edició de la WEC (Week of Engineering Competition), una setmana enfocada a tots els estudiants de la UPC. És una gran oportunitat on els estudiants poden participar a diverses activitats amb empreses, a la competició d'enginyeria organitzada per estudiants més gran a nivell europeu (EBEC), i a sessions de desenvolupament personal. És una molt bona oportunitat ja que els estudiants poden trobar la seva primera feina i millorar el seu currículum de forma totalment gratuïta.

Vols marxar 1 any Silycon Valley a fer un Internship a Cisco?

Vine a la xerrada informativa el proper dimecres 2 de novembre a les 12h a la Sala d'Actes de la FIB (Edifici B6).

Més info: fib.upc.edu/fib/noticies.html?id=298718c4-8f0b-469d-8b3f-28fdd085272a