Imagine IoT

T'agraden els reptes i ets emprenedor?
Participa a la iniciativa Imagine IoT i arriba a presentar la teva solució al Mobile World Congress.

Encara queden places. Apuntat!

Més info:

fib.upc.edu/es/noticies.html?id=5c8a740d-3ddd-4864-b9d0-1844a9306cad

imagine.cc

L'article fa referència a l'ultim estudi de l 'OSU (Observatori del Sistema Universitari), del qual n'és membre la professora de GEOC, Vera Sacristan.

Fibers! No us oblideu de demanar la beca del ministeri i la beca equitat!

És obligatori per poder rebre la beca equitat haver demanat la del ministeri!

Passeu aquests links als vostres amics, amigues, canals d'slack, xats de l'steam, partides del lol/wow… on calgui per arribar a tots els estudiants!

mecd.gob.es/educacion-mecd/mc/becas/2016/estudios-universitarios.html

agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/convocatories-per-temes/Acreditacio-economica-MATRC-i-Beca-EQUITAT-per-al-curs-academic-2016-2017

Al departament d'AC s'ha de renovar la representació estudiantil del mateix. Entre d'altres coses, col·labora a millorar la docència de les assignatures del departament revisant les guies docents i proposant millores. La feina principal del càrrec consta de dues reunions anuals. El càrrec té una duració d'un any acadèmic. Interessats, envieu un correu a defib@fib.upc.edu. Teniu temps fins dilluns!

Ja us podeu presentar a la convocatòria de les nostres beques!