Fem visible el paper de la dona a la informàtica!

En un espai tan masculinitzat com és la informàtica, cal realitzar esforços per canviar aquesta situació. Entre aquests esforços hi és la visibilització del paper de les dones a la informàtica i l'enginyeria.

Per això us recomanem aquesta pàgina.

hackplayers.com/2016/06/20-mujeres-de-infosec-las-que-seguir-en-twitter.html

Ja heu vist la nova assignatura del Grau?

Es diu PAE i és una assignatura de projecte on els estudiants han de dirigir un projecte d'I+D buscant una solució tecnològica a un problema plantejat per empreses com CA technologies, CISCO, Polygraph, GFT.

Els estudiants de 4t any ja us podeu matricular, animeu-vos!
Més info: docencia.ac.upc.edu/FIB/grau/PAE

"Iniciativas en todo el mundo, como las redes MUIN (Mujeres en informática) a nivel nacional o CS4Women (Computer Science for Women) a nivel internacional, estudian las razones por las cuales las mujeres no tienen presencia en la Ingeniería Informática: parece claro que el problema radica en que las mujeres ni siquiera se plantean esta profesión como algo propio de su género. El sesgo social que produce esta masculinización de la profesión genera directamente problemas de discriminación y falta de equidad que dificultan el objetivo que todos debemos perseguir de crear sociedades igualitarias."

"En els últims dos anys ha crescut un 350% el nombre de becaris a l'Estat"

Cada vegada més veiem com es precaritza el treball, cobrint amb convenis de becari llocs de treball i perpetuant-mos en un treball inestable i mal pagat.

Els nostres companys d'AVED organitzen aquests esdeveniment, no us ho perdeu!

MasterClass: "Càmera com un profesional"

Javier Rueda, alumni de l'UPC, i director de fotografía de diversos curtmetratges i llargmetratges, ofereix el pròxim día 31 de Maig a les 17:00h, a la sala multimedia del B3, la masterclass "Apren a utilitzar la teva càmera com un profesional:
"Apren a grabar imatges de qualitat amb el que tens al teu voltant. S'explicaran les coses bàsiques que s'han de tenir en compte per a obtenir la millor imatge possible, així com consells per a aconseguir el "look cinema" que marca la diferencia. ".

La duració de la xerrada serà sobre l'hora i mitja, i l'entrada serà totalment gratuïta.
Horari: dia 31 de Maig, a les 17:00h
Localització. Sala multimedia, edifici B3, Campus Nord UPC. Carrer Jordi Girona 1-3, Barcelona.
Entrada lliure y gratuïta.